Zámek Nelahozeves

Zámky navštěvuji moc ráda, ale v poslední době se to úplně nedaří. A pokud ano, tak se na zámky podíváme zvenku, třeba při procházce jejich parkem. Snad proto jsem se rozhodla vyhledat archivní fotky (případně i nedávné) zámků, které jsem navštívila. A je to i náhrada za fotky ze Španělska.

Na některé zámky jsem vás již pozvala (nebo možná pozvu) v rubrice TIPy na výlet na stránkách Anawi blog. Ale tam předkládám návrh na cestování a obrázky jsou pouze doplněk. Protože většinou vyfotím fotek víc, je škoda je všechny nevidět. Tady budou fotky v hlavní roli.

Tuto podrubriku (štítek Zámky na tomto blogu) začínám zámkem Nelahozeves. Zde jsem byla víckrát. Část fotek je z roku 2011 a část z roku 2017.

Titulní stránka z roku 2017, následující z roku 2011.











A nyní již novější z roku 2017









Komentáře

  1. Ráda jsem se na tvé fotky podívala, Ivo! Taky jsem tam byli, asi dva roky zpět...
    Přeji hezké dny a PF 2023! Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky