Mi Malaga

Letos se pravděpodobně nikam do ciziny na výlet ani na dovolenou nevydáme, tak možná proto jsem si prohlížela staré fotky ze Španělska a musím se spokojit jen s virtuální cestou. Jednak kvůli pandemii a pak i kvůli kulíškovi, zatím si cestování neumím reálně představit.

Před mnoha a mnoha lety, v roce 2007, jsem v rámci školy pobývala několik měsíců na jihu Španělska, v Andalusii, ve městě Malaga. Byli jsme zde na praxi v rámci projektu EU, bydleli jsme se spolužáky, ve volném čase poznávali město, památky, cestovali po okolí. Jsem ráda, že jsem tohle absolvovala, rozšířilo mi to obzor, poznala trošku svět i sebe. V dnešní době bych na takovou cestu už neměla odvahu. I tehdy se o mě moje maminka musela hrozně strachovat (tedy určitě nejen ona).

Protože už uplynula opravdu dlouhá doba, netroufám si nabízet svoje postřehy a vzpomínky jako TIPy na výlety. V každém případě města jako Sevilla, Cordoba, Granada (se známou Alhambrou), Ronda, Gibraltar doporučuji navštívit. Sama příliš nedoufám, že bych se tam znovu ještě vydala. Na jednu stranu bych tam ráda jela se svým manželem, na druhou stranu vím, že by to už nebylo jako tehdy a pravděpodobně bych cítila v něčem zklamání. Proto mě napadlo občas zařadit do rubriky Fotopostřehy zajímavé fotky z mého pobytu ve Španělsku. Primárně to budou zajímavé momentky nebo detaily, něco co mě zaujalo i po letech. Možná že se nevyhnu fotkám slavných památek, ale to nebude hlavní cíl. Na úvod jsem vybrala fotky večerní oblohy v Malaze. Mojí Malagy (Mi Malaga).





Komentáře

  1. Krásne spomienky a krásne fotky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, dnes jsem se konečně dostala k prvnímu, vzpomínkovému, článku o Málaze (na podzim jsem komentovala Mijas a před pár roky jsme si, myslím, vyměnily mejlik).
    Málaga a Andalusie je i pro mne srdcovka. V 2019 jsem se tam, po sedmi letech, vrátila.
    U mne to bylo trochu jiné, i poprvé jsem tam byla už s manželem... A jsem moc ráda, že jsem si mohla znovu projít mi Málaga!
    Přeji Ti, aby ses tam taky znovu podívala, i se svou rodinou...
    Jana M. (majadolls - můj web funguje jen částečně, se synem pracujeme na jeho obnově :)).
    PF 2022

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky